View Single Post
Old 08-18-2010, 03:54 AM
simplyoga simplyoga is offline
TE Junior Member

Default Need info about location of photo in Paris ?

Dear all my friends in TrekEarth,

Maybe, I will come to Paris for a professional reason, and during the visit, maybe I will spare one day to take some photos of some places in Paris and other places near by..

Do you have any recommendations of places which is good for photography? landscape? architectural? street photo or human interest shot?

Safety? is it OK to walk alone with a camera?? because in some places, especially in big city (even in Indonesia) it is NOT recommended!
As this will be my 1st visit so I have zero knowledge about it, and I will welcome any recommendations given.

Who knows, one of you have time to take some photos with me?

Thank you very much.

Cheers,
Yoga

-------------------

Bonjour,

Si pas de changement, je viendrai à Paris pour une raison professionnelle, et pendant la visite, peut-être je ménagerai un jour à prendre quelques photos de certains lieux à Paris et d'autres lieux à proximité ..

Avez-vous des recommandations de lieux qui est bon pour la photographie? paysage? d'architecture? street photo ou Human Interest?

Au niveu de sécurité, est-ce OK de balader tout seul avec un appareil de camera?? car dans qqs endroits, surtout dans des grand ville (meme en Indonesie) il est deconseille!
Comme ce sera ma 1ère visite alors je n'ai aucune connaissance à ce sujet, et toutes les recommandations sera la bienvenue..

On sait jamais, un d'entre vous aura le temps pour chasser des images avec moi?? ce sera un grand plaisir..

Merci beaucoup!
Amities,
Yoga
Reply With Quote