Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great alvaraalto 2019-01-08 8:51

Dag Viviane,
Deze prachtige foto geeft me weer heimwee naar Noorwegen. Vroeger in het analoge fototijdperk ben ik er een aantal malen geweest. Een jaar zijn we zelfs 12 keer de Noors-Zweedse grens overgestoken. Het staat hoog op ons (te lange) lijstje van nog/weer te bezoeken landen.
De foto is extra leuk omdat ik net een boek lees geschreven door Johan Harstad.
Groet Rob
PS Voor beide voorgestelde weken heb ik nog geen plannen en ook geen voorkeur. Voor Lars
Komt het waarschijnlijk te vroeg omdat hij pas een week later herfstvakantie heeft en in het onderwijs ben je daaraan gebonden.

Old 01-08-2019, 06:00 PM
Porteplume's Avatar
Porteplume Porteplume is offline
Moderator

Smile To alvaraalto: Heimwee...

Hallo Rob,

ik kan mij die heimwee helemaal voorstellen!
Wij hebben nogal “laat” de Scandinavische landen ontdekt, in 1999. Daarvoor waren wij heel vaak in Frankrijk omdat mijn hele familie daar woont en omdat de vakanties gewoon te kort waren om zo ver te gaan. Maar wij zijn toen echt verliefd op geworden, vooral de hoge en vrij lege streken dichtbij de Jotunheim of de bossen en meren van Zweden.
Eenmaal gepensioneerd konden wij eindelijk verder rijden dan Trondheim en zijn Lapland, Troms en de Lofoten onze absoluut favorieten geworden. Eenmaal boven Vilhelmina waan je je gewoon in het Paradijs!!!

Amitiés,
Viviane

PS: ik krijg de indruk dat het tussen 7 en 11 oktober zal worden. Jammer, ik wist niet dat Lars in het onderwijs zat en ik dacht dat het minder druk zou zijn, de meeste van ons blijken 65+ te zijn. Zou jij (met partner) het leuk vinden om in de Mossel te komen voor één of meer nachten? Het zou heel fijn zijn...
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules