To jhm: Oude scan - The TrekEarth Forums

Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great jhm 2007-04-12 8:58

Beste Harko,

Ik ben even verrast met deze foto, waarvan ik vermoed dat het een scan zou kunnen zijn van een bestaande foto. De algemene samenstelling is zeker goed, uw opstelling geeft een mooie weergave van het heen daar te zien was, maar beste Harko, met de algemene kwaliteit is er eventjes iets fout gelopen, wat wij van u zeker niet gewoon zijn, want ik beschouw u als een bekwame fotograaf. Ik hoop dat u mij dit niet kwalijk neemt, een reactie is altijd welkom. Bedankt voor uw bezoek.

Groeten,
John.

Old 04-12-2007, 04:16 PM
TravelerNL TravelerNL is offline
TE Junior Member

Default To jhm: Oude scan

Beste John,
Dit is inderdaad een scan, dat was ik vergeten erbij te zetten, van een dia uit 1995. Het licht was zeker niet optimaal en de scan was behoorlijk donker dus die heb ik behoorlijk moeten verlichten. Daarnaast heb ik deze foto al een tijdje geleden bewerkt maar was ik er nog niet aan toegekomen om hem te plaatsen.

De reden dat ik deze foto toch heb willen plaatsen is dat er geen foto's van dit plein op TE staan en al helemaal niet uit die periode (midden jaren 90) nog voordat het land echt open ging. Een beperkt aantal reacties was daarbij ingecalculeerd.
Groeten,
Harko
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules