Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great Floydian 2009-06-04 23:36

Hoi Ann,

Een heel rustieke foto, de eenzaamheid en rust van het landschap komen hier heel mooi binnen. De warme tinten aan de horizon en de maan linksboven geven de foto een mooie sfeer...hopelijk had je niet al teveel last van mosquitos ;-)

Wens je alvast een prettig weekend,

Henk

Old 06-05-2009, 04:48 PM
BelCan75's Avatar
BelCan75 BelCan75 is offline
TE Newbie

Default To Floydian: mosquitos

Hallo Henk,

Geen last gehad van muggen! Het verwonderde me eigenlijk ook wel dat er hier weinig of geen muggen waren op dit uur van de dag. Er vlogen wel vanalle insekten rond, maar van muggen hebben we geen last gehad. Ik ben hier in de Vancouver area nog nooit door een mug gestoken geweest, maar als we in de zomer richting Mara Lake gaan (500km ten oosten van Vancouver tussen Salmon Arm & Sicamous)...dan sta ik vol als we terug komen.

Groetjes en geniet van je weekend wat hopelijk overgoten is met mooi weer! We hebben al een goede 3 weken heerlijk zonnig en warm weer, maar sinds zitten we echt te bakken met temperaturen van 30 -33 graden. Vandaag wordt het er 28 en in het weekend rond de 25 graden, dat is meer als voldoende! ;-)

Groetjes,
Ann
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules