Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great Philippe 2005-10-26 15:47

Dag, Wouter. Ik denk dat je foto er nu beter uitziet zonder de muur aan de rechterkant. Ik heb ook de workshop bekeken, maar ik weet niet of het echt beter is. Het is waar dat het onderste deel een beetje donker is, maar het is wel moeilijk met zo'n licht details in de schaars belichte zones te laten uitkomen.
Ik heb ook een workshop gemaakt. Zeg me wat je ervan denkt. Het is natuurlijk een heel verschillende foto...

Old 10-29-2005, 12:02 AM
wankel's Avatar
wankel wankel is offline
TE Newbie

Default To Philippe: Workshop op Borgerhout RP

Philippe,

Het is inderdaad een grote aanpassing. Terwijl mijn foto eigenlijk meer een warme avondsfeer benadrukt (hoewel hij wel degelijk om 7 uur 's ochtend genomen is), toont je workshop duidelijk dat het een ochtendfoto was.
De voorgrond is ook duidelijker geworden, maar daardoor verliest de foto een beetje zijn dromerige karakter. De afbeelding wordt 'realistischer'.
Voor mij hoefde die voorgrond ook niet duidelijker, ik hou niet zo van die combinatie van daken in het beeld.
Wat ik wel vind is dat je workshop toegevoegde waarde heeft bij de foto. Zo krijg je ook een idee hoe het er in 'normaler licht' uitziet. En da's iets wat ik dan bij de workshop van Cessy mis.
Die blijft iets te braaf vind ik.

Philippe, alleszins bedankt voor je kritiek. Het wegnemen van dat appartementsblok op de voorgrond heeft de foto zeker verbeterd.

Met vriendelijke groeten,
Wouter.
Reply With Quote
Old 10-30-2005, 12:35 AM
Philippe's Avatar
Philippe Philippe is offline
TE Expert

Default Re: To Philippe: Workshop op Borgerhout RP

Hallo, Wouter. Je hebt perfect gelijk wanneer je zegt dat mijn workshop een deel van het dromerige kaarakter van je foto laat verdwijnen. Ik vond het onderste deel wel een beetje te donker en daarom heb ik het verlicht. Ik had alleen de stad kunnen verlichten, maar om consequent te zijn moest ook de hemel dezelfde behandeling ondergaan. Je foto was heel mooi zoals je die hebt genomen. Dank je voor je antwoord op mijn workshop en nog een prettig weekend.
Philippe
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules