Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Good torben 2005-11-21 14:06

Hej Tommy, siden jeg ikke har lagt mærke til dine billeder før vil jeg da lige sige velkommen, så der!

Manden har bestemt et interessant ansigt og det virker som om du har fanget ham i et øjeblik hvot noget af hans indre liv kommer frem i det, både det svage smil og øjnene.

Den grynede kvalitet, sammen med sepia-toningen giver billedet et lidt nostalgisk gammeldags og drømmende udtryk som jeg synes passer meget godt til mandens ansigt og holdning.

Jeg bryder mig ikke så meget om den mørke vignettering som du har tilføjet billedet, den virker for påtrængende efter min mening. Hvis gennemsigtigheden på den sorte ramme var sat ned til f.eks. 50% tror jeg det ville virke bedre, medmindre der er noget slemt ude i de sorte områder som skal skjules :-)

Old 11-22-2005, 10:06 AM
tskog's Avatar
tskog tskog is offline
TE Newbie

Default To torben: The Notting Hill Man

Var litt usikker selv ang. vignetteringen. Burde kanskje ha lagt det ut uten. Men, det jeg skjuler intet i det mørke feltet. Samme type vegg. Takk for tilbakemeldingen.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules