Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

jhm 2013-05-09 11:04

Goedenavond Hans,

Ik lees steeds met veel aandacht uw commentaar, u weet ik ben geen haatdrager, uw naam staat voor de rest van mijn leven mijn geheugen geprint, met een special vermelding er was eens een man uit Holland!
Stof op censor, ik kan dit perfect verwijderen, dit is een kleine fout waar ik niet zo zwaar aan til.
Qua statuut op TE, man dit is een van laatste zorgen, het feit dat anderen zijn vertrokken komt men daar terecht, niet geweld anders zou ik meer foto's plaatsen.
Beste Hans, foto's zijn subjectief, voor de een te mooi voor de andere te slecht, en ga zomaar door, niemand kan mij nog uit mijn lood slaan, daarvoor ben ik iets te oud geworden.
U praat over bewerken, man, dit zou mij erg verwonderen mochten dit de echte kleuren zijn, maar uw hoek is goed genomen en dit is voor mij al een punt.
Maar technisch is iets anders, een foto moet wel gemaakt worden op een derde regel, wat hier geenszins het geval is, maar ik zondig ook wel even, dit houd mij alert.
Ik breek niemand af, ik vraag ook nooit iemand om een foto van mij te bezoeken, laat staan punten te geven, vrijheid van meningsuiting is de eerste regel van democratie.
Ik zal nooit het geweer van schouder veranderen, maar ik wil wel een mooi en zonnig weekend toewensen en nog veel geluk in het leven.

Groeten uit Vlaanderen,
John

Old 05-10-2013, 06:57 PM
V4S's Avatar
V4S V4S is offline
TE Junior Member

Default To jhm: Reactie

Dag John,

Bedankt voor uw reactie, uw foto van Middelburg was niet van de
kwaliteit die je zou verwachten met een SLR, dat is wat ik wilde
zeggen.

Mijn laatste foto is zeker bewerkt, er is licht, contrast, kleur en
scherpte toegevoegd. De derde regel is me bekend maar ik vond
het zonde wat van boven of onderen af te halen.

Ik trek me weer terug in de anonimiteit.

U en uw partner nog vele en mooie jaren toegewenst in het Meetjes-
land

Groeten, Hans
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules