Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great trip 2004-12-28 11:58

I like this picture a lot. Aereal shots are always interesting to me but this one being so low and the people so clear is great. It captures daily life in the village.

Old 05-29-2007, 02:55 AM
kristies's Avatar
kristies kristies is offline
TE Newbie

Default To Emiel_Skyfreak: dank je wel

voor je reactie op mijn foto... en de aanwijzing om de D erbij te zetten... dacht dat ik dat gedaan had.. maar toch niet zie ik.. ! Ga ik zeker doen.

En de pentax.. tja heb als eerste digitale camera de pentax optio gehad en was hier erg tevreden over. Verder ben ik met mijn panasonic erg verwent wat betreft stabilisator.. kan er nog niet zo heel veel over zeggen ( sinds zaterdag in mijn bezit) maar e.e.a. voelt erg goed !

Groetjes !!
Reply With Quote
Old 05-29-2007, 12:30 PM
Emiel_Skyfreak's Avatar
Emiel_Skyfreak Emiel_Skyfreak is offline
TE Senior Member

Default Re: dank je wel

Zoals je <a href="http://www.trekearth.com/categories.php?ctype=equip&offset=38">hier kunt zien, was er inderdaad al een 'sectie' voor de "Pentax K10D", met nu zo'n 167 foto's van verschillende gebruikers.

Ik overweeg zelf ook een upgrade naar een K10D, maar dan moet ik wel eerst m'n K100D ergens kunnen verkopen hihi. Die weatherseals in de body lijken me wel handig in ons landje :) en nog wat andere voordelen die het verschil wel waard zijn.

Stabilisatoren in de camera zijn prachtig en wat dat betreft heeft Pentax wel een goed systeem!

Veel fotoplezier ermee, ik zie ze wel langskomen in de gallery!
Reply With Quote
Old 05-29-2007, 12:31 PM
Emiel_Skyfreak's Avatar
Emiel_Skyfreak Emiel_Skyfreak is offline
TE Senior Member

Default Re: dank je wel

Oeps daar ging iets mis, maar de link werkt in ieder geval, al is ie een beetje lang geworden :-)
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules