Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great jhm 2005-12-05 2:13

Goeden morgen Bert,
Een goed moment om deze dame in beeld vast teleggen, om de smile te vergroten had u wel een kleine bekketrek moeten doen Bert, maar ook zonder dit mag de foto gezien worden. De trein in de achtergrond geeft een goede dipte mee, en zeer realitisch van kleur ook, een zomer beeld in de winter laat de zonnige herinneringen nog eens boven komen.
Groeten uit Vlaanderen met een lichtbewolktehemel en 4,4° C
PS, had ik daar net al een bezoek gezien van u aan mij foto, die is verdwenen!!!
John.

Old 12-05-2005, 04:14 PM
bertolucci's Avatar
bertolucci bertolucci is offline
TE Expert

Default To jhm: bedankt John, en ...

...voor je waarderende woorden en ik zal er een volgende keer aan denken, ik kan je alleen niet beloven dat het helpt ;-). Vreemd John mijn eerdere bezoek, dat is een technische geestverschijning geweest, want ik zag uw nieuwste zojuist voor het eerst. Mooi trouwens dat u ook aan het experimenteren ben.
Wederom groeten uit Rotterdam, Bert
Reply With Quote
Old 12-05-2005, 09:29 PM
jhm's Avatar
jhm jhm is offline
TE Expert

Default Re: To jhm: bedankt John, en ...

Goedenavond Bert,
Ik was nog volop mijn WS aan het bijwerken deze morgen, toen even terug ging zag ik een glimp van mijn foto, die verdween, en ik dacht dat u reeds punten had gegeven, omdat uw posting juist voor de mijne zat.
U ziet de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Groeten uit Vlaanderen met een vrij donkere avond en 5,8° C.
U denkt misschien heeft deze iets met het weer, dit is ook zo, want ik maak voor een regionaal TV station de weerfoto's samen met enkele andere.
John.
Reply With Quote
Old 12-05-2005, 11:16 PM
bertolucci's Avatar
bertolucci bertolucci is offline
TE Expert

Default Re: To jhm: bedankt John, en ...

Goedenavond John,
Ah ik begrijp het, want dit is wel het normale patroon, maar ik was laat deze ochtend, dus weinig tijd voor het schrijven van commentaren.
Qua weer vermoedde ik al zo iets - leuk! Ook die uitwisseling van weergegevens.
Bert
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules