Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great abanibi 2007-11-19 14:54

Olá Francisco! Os Estados Unidos vistos dende México... Um valado! Uma foto muito simbólica, atopo. Fai pouco tempo escribim a letra duma cançon para un grupo (no que eu tamén toco) e o estribilho di "Si este mundo no es nuestro, ¿por qué lo cerramos? ¿por qué vallas, fronteras? ¿es por miedo acaso?"... Isso é o que me pregunto: a que lhe temos medo?
Moi boa foto para estimular a mente, do primeiro mundo visto dende "o outro".
Obrigada pelo post!
Chao!

Old 11-20-2007, 08:58 AM
xuaxo's Avatar
xuaxo xuaxo is offline
TE Expert

Default To abanibi: Olá Inês

Algumas das minhas outras fotos desta série (<a href="http://www.trekearth.com/themes.php?thid=9040" target=_blank>USA-Mexico: Border & Immigrants</a>) também são bem simbólicas destes problemas entre o os dois mundos em conflito.
Obrigado pelos versos da tua canção. Também escreves ou cantas em galego?

O teu cumprimento (chao) e todo este assunto me fez lembrar Manu Chao e as suas canções, como por exemplo Clandestino e Welcome to Tijuana ("con el coyote no hay aduana").

Tchau! (como normalmente escrevemos aqui)
Francisco
Reply With Quote
Old 11-21-2007, 08:13 PM
abanibi's Avatar
abanibi abanibi is offline
TE Junior Member

Default cancións

Olá Francisco! Normalmente cantamos en castelán, mais temos algunha canción en galego; agora memos facemos 3 nos concertos ao vivo. Non somos profesionais, mais pasamolo bem :-) e dende logo non chegamos ó nivel de Manu Chao (de orixe galego, por certo, como seguro que saberás).
Se tes curiosidade, podes escoitarnos aquí:
http://myspace.com/diasdescalzos
A canción imos indo é a unica da maqueta que está en galego.
Deica pronto!
Abraços,
Inés
Reply With Quote
Old 11-21-2007, 09:16 PM
xuaxo's Avatar
xuaxo xuaxo is offline
TE Expert

Default Imos indo lixeiros...

Olá Inés,
Muito obrigado pela ligação a Días Descalzos!
Concordo com o comentário que lá está:
"Eles fan o que poderíamos chamar POP DE CÁMARA, elegante e armónico. Boas voces, boa música e boa xente. ¿Que máis se pode pedir?" (Utopía Son).
(Suponho que Miguel é teu irmão.)
Se eu for a Vigo (ao Café Uf! ou outro lugar), já sei que tenho algo bonito para escutar!
Um abraço,
Francisco
Reply With Quote
Old 11-21-2007, 10:09 PM
abanibi's Avatar
TE Junior Member

Default imos!

Hahahaha. Obrigada, Francisco! Estás mais que invitado cando queras! Nese café tocamos o primeiro sábado de cada mes. Mais temos pendentes un par de concertos en Portugal (Aveiro e, creo, Ponte da Barca); se finalmente nos contratan, avisareite :-)
E sim, Miguel é un dos meus irmáns.
Abraços,
Inés
Reply With Quote
Old 11-21-2007, 10:11 PM
abanibi's Avatar
TE Junior Member

Default Mais Cabo Verde....

Agora que o penso, non estás en Portugal senon Cabo Verde... Quedache un pouco lonxe para vir escoitarnos, mais nunca se sabe....
Txau
Reply With Quote
Old 11-22-2007, 09:13 PM
xuaxo's Avatar
xuaxo xuaxo is offline
TE Expert

Default Re: Mais Cabo Verde....

Olá Inês,
Na verdade, eu por agora estou em Portugal. Eu sou português e vivo em Portugal, mas estou casado com uma cabo-verdiana. A minha localização virtual em Cabo Verde no perfil em TrekEarth (e outros sítios na internet) é uma mistura de exílio virtual (para protestar contra a situação política e social em Portugal) e vontade ou desejo para uma localização possível no futuro. Além de tudo isto, vou frequentemente a Cabo Verde, pois metade da minha família (do lado da minha mulher) é de lá.
Já agora, também gosto muito da Galiza. A primeira cidade que eu visitei fora de Portugal foi Vigo.
Um abraço,
F.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules