Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great Tue 2020-04-19 11:22

Hej Gert,
Måske er det ikke meget originelt, men jeg kan altid godt lide at tage billeder af gademusikere i forskellige byer. Hvis jeg husker korrekt så har jeg vist et billede fra Rom med en gademusiker, som er værd at uploade når jeg når frem til denne tur. Et godt billede med de to unge violinspillere under træerne og faren der stod og lyttede i baggrunden. Jeg håber at de spillede godt. Apropos andre ture, du spurgte om en kommende Travelogue 2020, men det ser ikke ud til at der kommer nogen. Vi havde planer om at tager til Nordamerika igen, men havde (heldigvis) ikke booket endnu og det ser jo ikke ud til at være rigtig muligt at tage derhen i år. Jeg har også måttet udskyde min rejse som var planlagt for næste uge, når jeg skulle have taget til Rumænien.
Lars

Old 04-19-2020, 07:37 PM
holmertz's Avatar
holmertz holmertz is offline
TE Expert

Default To Tue: resplaner

Tack Lars,
Det är nog många resplaner som har fått skjutas på framtiden i år. Rumänien i nästa vecka var nog inte någon bra idé. Men det kunde ju ha varit värre. Väldigt många dör ju. Just nu känns det mesta ganska trist och eländigt.
Hoppas du och dina nära håller er friska.
Gert
Reply With Quote
Old 04-19-2020, 09:49 PM
Tue's Avatar
Tue Tue is offline
TE Senior Member

Det er jo klart at det er bare et meget lille problem hvis man skal udskyde sin rejse i forhold til den nuværende forfærdelige situation i* mange lande.

Jeg er stadig rask og det er mine familiermedlemmer heldigvis også. Jeg håber at du har det også godt.

Hilsen,

Lars
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules